Translate

Szukaj na tym blogu

środa, 14 czerwca 2017

Wianki robione nad Wisłą

Czas komunijny.
Do niedawna żyłam w błogiej nieświadomości.
 Byłam pewna, iż zakupy na tą uroczystość mogą być tylko przyjemnością. 
Rozczarowałam się po pierwszym tygodniu 
jeżdżąc po sklepach a następnie wertując internet.
Mhm...nie miałam wyjścia musiałam się nauczyć i zrobić sama.
Wianki, bransoleki, pierścionek i torebki.










Foamiran to niezwykle delikatna pianka, w dotyku przypomina aksamit. 
Jest cienka, jej grubość to mniej więcej 1mm.
 Główną zaletą tego materiału jest niezwykła plastyczność.
Pod wpływem ciepła możemy formować je tworząc kwiaty. 






Kwiaty, kwiaty ... z materiału!!!







Cytat dnia:
„Musimy uczyć się sztuki słuchania, 
która jest czymś więcej niż tylko słyszeniem.” 
-  Papież Franciszek



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz