Translate

Szukaj na tym blogu

niedziela, 29 stycznia 2023

JESTEM



Pijąc kawę zadajesz sobie pytanie - Czy jesteś szczęśliwa? Za pierwszym razem możesz sobie na nie nie odpowiedzieć, ale następnym razem odpowiesz sobie tak jak dytkuje ci serce - Tak jestem szczęśliwa. Cieszysz się z każdej minuty, każdego łyka kawy, każdego uśmechu od najbliższych ci osób. Zapominasz o uważności, intuicję wyrzucasz gdzieś w kąt niechcianych  korytarzach swojego umysłu. Żyjąc w tej szczęśliwości nie spodziewasz się, że za chwilę przyjdzie armagedon i twoje życie zmieni się o 180 stopni.  Leżąc sponiewierana, przychodzą wspomnienia, które kiedyś nic nie znaczyły. A dzisiaj na jedwabną nitkę zaczynasz nawlekać perełki wspomnień i to one właśnie tworzą sznur wspomnień tych nieprawdziwych, fikcyjnych i tych cudownych, niezapomnianych.
 Małe i duże kłamstewka.



Nie proszę o cuda ani o wielkie olśnienia, Panie, lecz o siłę na każdy dzień
Oszczędź mi strachu przed przegapieniem czegoś w życiu.
Nie dawaj mi tego, co wydaje mi się, że pragnę, lecz to,
czego najbardziej potrzebuję. Naucz mnie sztuki małych kroków.
~ Antoine de Saint-Exupéry









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz