Translate

Szukaj na tym blogu

wtorek, 12 września 2017

Twarz - MI RE - cushion



 Od pewnego czasu zauważyłam, iż zaczęły mnie "otaczać" nowe słowa:
hybryda, cushion, krem BB, krem CC.
Każde ma swoje znaczenie - dobrze byłoby je znać.
Czym jest cushion ?
Tlanslator mówi - to poduszka!
W kosmetyce cushion to odmiana kompaktu, uwalniający krem
w niewielkich ilościach. 
Nie tworzy efektu maski.
Podobny do puzderka - posiada poduszkę nasączoną kremem.
Czym jest krem CC ?
Krem CC (colour corretion)
pozwala na szybką poprawę wyglądu skóry, matowi i
ukrywa niedoskonałości.

Czym jest krem BB?
Krem BB (beauty balm lub blemish balm)
upiększa, nawilża, posiada filtr UV, wyrównuje koloryt cery
oraz jest korektorem maskującym niedoskonałości.

A co to jest hybryda?
To połączenie dwóch lub kilka produktów.


Krem BB został opracowany w latach 60-tych przez
Christinę Schrammek. Po przez swoje właściwości zobył popularność 
w Azji w latach 80-tych. Dzięki niemu Japonki i Koreanki
zbliżyły się do kanonu piękna: nieskazitelnej, porecelanowej cery.
Przyszedł czas na Europę 
- Trendy z Korei -


 WOWcosme  wprowadziło do oferty produkty marki Mi-re.
To koreańska firma, która wychodzi na przeciw kobietom 
opracowując produkty podkreślając ich piękno.

Efektem jest hybrydowy produkt BiBi NOVA
czyli rewolucyjny cushion połączenie kremu BB i CC.

A w składdzie?
Kwiat Lotosu !

Ma właściwości nawilżające, poprawia elastyczność
i koloryt skóry. Usuwa linie mimiczne, przebarwienia,
zmarszczki.
Woda z wyspy Jeju.
Działa przeciwzmarszczkowo.

 Czary i Magia.
Na wyposażeniu jest aplikator antybakteryjny, wyprodukowany 
w Japonii.


Postscriptum
Póki nie poznałam hybrydowego produktu -
nie stosowałam kolorowych kosmetyków podczas wakacji.
Teraz to się zmieniło. Cudownie wyglądać pięknie.
Z przyjemnością poświęcam 2 minuty przed lustrem.
Co ważne: dla każdego rodzaju skóry!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz